Lördag 27 juni erbjuder vi två lopp ett på 400 km samt ett 600 km lopp. Båda loppen går norrut.
Lördagen den 27 juni startar de båda turerna vid CirkelK Västhaga vid samma tid. Den norra 400 km sträckan har stämpelkontroller i Fagersta, Fredriksberg, Hällefors, Degerfors och tillbaka till Örebro.
600 km sträckan har stämpelkontroller i Askersund, Hällefors, Vansbro, Falun, Fagersta, Kolsva och tillbaka till Örebro.
GPS-spår finns under länken Verksamhet/Våra rutter på hemsidan.
Start: kl 07.00 00 från Cirkle K på Västhaga, Västhagagatan 1A
Inskrivning: från kl 06.45.
Tänk på! Belysning efter 21.30. Reflexväst rekommenderas.
Minimitiden för 400 km är 12,5 timmar och maxtiden är 27timmar, för 600 km är minimitiden 19 timmar och maxtiden är 40 timmar.
Startavgiften är 100 kr (200 kr med medalj) som betalas vid starten, , till 123 690 11 28 (Örebrocyklisterna).
Anmälan
Föranmälan skall göras senast torsdag 25 juni innan kl. 21.00 så vi vet hur många som tänker delta.
Anmälan görs i formuläret på sidan https://www.ebrevet.org/loppservice/public/events
titta efter Örebrocyklisternas lopp i juni.
Välkommen till en trevlig cykeltur!

Lämna ett svar